vrijdag 13 augustus 2010

handdoeken voor Juttersmarkt

Had ik toch maar iets minder angst voor de computer. Nu moet ik ook zeggen, stel het ook te lang en te vaak uit en dan kom je er ook niet echt in natuurlijk. Had mij gister voorgenomen dat voordat ik andere dingen zou gaan doen ik eerst deze handdoeken op mijn blog moest plaatsen. De handdoeken heb ik geborduurd als voorbeeld voor de Juttersmarkten. De Juttersmarkt is een wekelijkse braderie waar ik samen met Stoffenjunkie een kraam deel.
De namen die erop geborduurd zijn, zijn de namen van mijn nichtjes. Aan het eind van de markt ga ik ze naar hun versturen.

De borduringen komen van Huups. De handdoeken haal ik bij de Hema omdat ze mooie kleuren hebben en van goede kwaliteit zijn. Het formaat is 60x110.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten