maandag 31 januari 2011

Oilily jasje voor jongens

Het jasje was eerlijk gezegd al lange tijd klaar, alleen was het er nog niet van gekomen om de foto's te plaatsen. Het jasje is gemaakt van rood verpleegsterskatoen. De binnenzijde is gevoerd met Oililykatoen. Het voordeel van verpleegsterskatoen is dat je het ook op hoge temparaturen kunt wassen en dat de kleur mooi blijft, ook na veelvuldig wassen. Als de stof gebruikt wordt voor broeken krijg je geen vale knieën. De maat is een 98/104 en het Patroon komt uit een Ottobre.
Verder heb ik heel veel ideeën die nog op uitvoering wachten. Moet echter van mijzelf eerst mijn eigen broek en shirt afmaken en dan weer iets leuks maken. Kleding voor mijzelf zie ik meer als noodzakelijk kwaad. Maar ja, ook deze stapel stoffen zal op korte termijn flink moeten slinken.




1 opmerking:

  1. Hij is leuk geworden maar dat had ik je eigenlijk al gezegd natuurlijk.

    Nou nog even doorzetten en flink aan de UWYH, volwassen kleding ruimt tenminste wat op in de kast. Dat i.t.t. het mutsje wat ik vandaag maakte, die stof ga ik in de kast niet missen natuurlijk.

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen