zaterdag 14 april 2012

Geborduurde opdrachten

Eindelijk heb ik weer wat tijd en energie gevonden wat te maken en te plaatsen. Het afgelopen jaar viel niet mee, prive gezien dan, en het gaat nog altijd niet zo als het zou moeten gaan. Om het leven weer wat rooskleuriger te gaan zien heb ik mijzelf voorgenomen het naaien en borduren actiever in mijn planning op te nemen. Wordt rustig van het naaien en het ruimt tevens weer wat lappen op. Deze badcape is in opdracht gemaakt.
Deze handdoek was ook in opdracht. Had hem al in folie gepakt toen ik erachter kwam dat ik er nog een foto van wilde maken. Een beetje jammer misschien op de foto, maar zal er de volgende keer hopelijk eerder aan denken. Morgen een opdracht maken van een look-a-like Roos 3019 in Hollandse stijl. Met een beetje geluk, morgen weer een berichtje na ruim een jaar blog stilte.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleurtjes! Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer wat bezig bent en het ziet er weer fantastisch uit! Maar dat ben ik van je gewend!

    groetjes, Roely

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toen was het weer een hele tijd stil. Gelukkig ben je weer in actie achter de machines!! ;-))

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen