maandag 7 maart 2011

Nieuwe webwinkel: Hippe Bandjes

Direct verliefd was ik bij het zien van deze bandjes. Niet alleen dat, ook erg hebberig. Helaas heb ik mezelf een UWYH opgelegd i.v.m. as. scheiding. Gelukkig was Denise nog jarig en heb ik een verrassingspakket gekocht. Deze hebben wij samen gedeeld. Ik ben redelijk op de hoogte van haar voorraad bandjes. De Farbenmixbandjes herkende ik wel, dus die heb ik voornamelijk zelf gehouden. Van die bandjes was de kans het grootst dat Denise er nog wat van had liggen. De andere bandjes waren dus voor Denise. Haar favoriet uit het verrassingspakket was geloof ik die met de paddestoeltjes. Om het nog op tijd thuis te krijgen was een beetje moeilijk, maar dankzij de inzet van Marjon is het allemaal goed gekomen en stond ik niet met lege handen bij Denise voor de deur. Had nl. vrijdag ook nog een patroon besteld bij Naaipatronen.nl voor 14.00 uur, maar deze is nog niet gearriveerd.

Nieuwsgierig geworden naar de leuke bandjes, klik hier.

Nog even een waarschuwing, kijken is geheel op eigen risico, voordat je het weet ben je verkocht.

Veel kijkplezier!

1 opmerking:

  1. Fijn dat het allemaal naar jullie zin is en dat je ook nog een leuk verjaardagskado had (op tijd)!! Veel plezier met de bandjes (dat moet geen probleem zijn... haha!) en natuurlijk graag tot een volgende keer!
    Groetjes Astrid (en natuurlijk ook van Marjon!)

    BeantwoordenVerwijderen